Hyresgäst i något av AMF Fastigheters hus

AMF Fastigheter

Servicehuben är en lika självklar del av AMF Fastigheter som våra fastigheter. Gänget som sitter i Servicehuben bemannar bland annat växel- och felanmälan, så det är dom du pratar med när du vill felanmäla något, behöver bolla en fråga eller bli kopplad till någon specifik person. Servicehuben har koll på det mesta - vår hyresgästapp KUNO, vad som händer i våra fastigheter och vem det faktiskt är du vill prata med. Tveka inte på att höra av er!

Service- och felanmälan

Här kan du som hyresgäst i något av våra hus skicka in en service- eller felanmälan. Du blir då kontaktad direkt av någon av våra fastighetstekniker.

Du kan också ringa service- och felanmälan dygnet runt, året om
på telefonnummer 08-600 69 60.

Välkommen till KUNO

Du som hyresgäst i något av AMF Fastigheters hus kan ladda ner appen KUNO. Där får du bland annat tillgång till:

 

  • Nyheter & information​
  • Information om aktiviteter​
  • Tjänster & service​
  • Erbjudanden ​
  • Driftinformation​
  • Service- och felanmälan ​
  • Kontaktuppgifter ​